Teamleider Afval en Grondstof  (40 uur p/w)

Datum: 17 juni 2021

Wil jij als operationeel leidinggevende werken in de dynamische wereld van Afval en Grondstof? Lees dan snel verder.

Bij Spaarnelanden staat het belang van de leefomgeving áltijd voorop. Ons takenpakket is divers en heeft betrekking op alles dat een moderne stad nodig heeft: van grondstoffeninzameling tot integraal groenbeheer en van slim parkeermanagement tot duurzame mobiliteit. De ontwikkelingen van morgen bepalen onze weg naar de toekomst en dat betekent dat wij werk willen maken van zaken als circulariteit, klimaatadaptatie, elektrisch rijden en de deeleconomie. Wij zijn ons ervan bewust dat het duurzamer moet én kan. Wij houden dan ook van Echt Duurzaam Doen. Dat betekent dat we zelf het goede voorbeeld geven en doorpakken.

Werken bij Spaarnelanden betekent werken bij een mensgericht bedrijf met een informele en persoonlijke sfeer. Ontwikkeling van medewerkers staat bij ons centraal. Door opleiding en training kan iedereen zich bij Spaarnelanden verder ontwikkelen. We hebben als organisatie oog voor sociale participatie en bieden ook arbeidskansen voor mensen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. 

Binnen Spaarnelanden is een vacature ontstaan voor de functie van:
 

Teamleider Afval en Grondstof  (40 uur p/w)

 

Wat ga je doen?

Als teamleider Afval en Grondstof ben je als operationeel leidinggevende verantwoordelijk voor de coördinatie van en de controle op een effectieve en efficiënte uitvoering van alle voorkomende dagelijkse werkzaamheden. 

De teamleider adviseert en geeft ondersteuning aan de Unitmanager en de Unit controller bij het uitvoeren van projecten en de dagelijkse werkzaamheden. Met jouw frisse blik en enthousiasme lever je daarnaast een belangrijke bijdrage aan de interessante projecten die er lopen. Je hebt hiervoor op uitvoerend niveau overleg met onze opdrachtgever en collega’s. Jouw uitdaging is deze projecten op professionele wijze binnen de planning en volgens de afspraken met onze opdrachtgever succesvol uit te voeren.
Daarnaast ben je als teamleider verantwoordelijk voor de budgetbewaking van het team en voor personele aangelegenheden, waaronder werkoverleg, functioneringsgesprekken en verzuim. Tevens kan je als Teamleider ingeroosterd worden voor werkzaamheden buiten de reguliere werktijden en draai je mee in de piketdienst.

Wat breng je mee?

  • Relevante afgeronde HBO opleiding, aangevuld met vakgerichte trainingen en cursussen
  • Enkele jaren werkervaring in een leidinggevende functie
  • Geldig VOL-VCA certificaat is een pre
  • Rijbewijs B(E)

Verder heb je een positieve, klantgerichte en proactieve werkhouding. Ook ben je resultaatgericht, flexibel en heb je het vermogen om in een dynamische omgeving te werken. Je bent in staat op verschillende niveaus contacten te leggen en te communiceren. Daarnaast ben je een echte people manager, die midden in de operatie staat, maar anderzijds ook op tactisch niveau sterk is. 

Kortom: een uitdagende en veelzijdige functie, waarbij geen dag hetzelfde is!

Wij bieden:

  • Een leuke en veelzijdige baan bij een sociaal-maatschappelijk bedrijf met 290 medewerkers
  • Veel opleidingsmogelijkheden op maat
  • 27,5 vakantiedagen
  • Reiskostenvergoeding volgens bedrijfsregeling
  • Tegemoetkoming in de kosten voor je sportabonnement
  • Korting op verzekeringen
  • Een collectieve ziektekostenverzekering
  • Fiscaal voordelig fietsplan
  • Gunstige verlofregelingen, zoals 5 weken betaald geboorteverlof voor vaders
  • Aantrekkelijke regeling voor de Private Lease van een elektrische auto
  • Een mooi salaris afhankelijk van leeftijd en ervaring van maximaal € 4.791,- (schaal J) of maximaal € 5.229,- (schaal K) bruto per maand op basis van 40 uur per week. Het salaris is exclusief het Persoonlijk Arbeidsvoorwaarden Budget van 14,94% bijvoorbeeld te besteden aan vakantie, extra verlof of sparen voor een grote uitgave. 

De sollicitatieprocedure

Heb je belangstelling? Ben je enthousiast en voldoe je aan de genoemde kwalificaties? Maak je belangstelling dan kenbaar bij de afdeling SRM. Stuur je schriftelijke motivatie en CV voor 16 juli 2021 naar sollicitaties@spaarnelanden.nl. Heb je inhoudelijke vragen over de functie, dan kun je contact opnemen met Jeroen Schörn, Unitmanager Afval en Grondstof, 023- 75 17 253. Deze vacature wordt gelijktijdig extern uitgezet.

* Verplicht veld