Planner (40 uur p/w)

Datum: 01 november 2021

Draai jij fluitend een efficiƫnte planning in elkaar en houd jij van een operationele uitdaging? Dan is dit iets voor jou!

Bij Spaarnelanden staat het belang van de leefomgeving Ɣltijd voorop. Ons takenpakket is divers en heeft betrekking op alles dat een moderne stad nodig heeft: van grondstoffeninzameling tot integraal groenbeheer en van slim parkeermanagement tot duurzame mobiliteit. De ontwikkelingen van morgen bepalen onze weg naar de toekomst en dat betekent dat wij werk willen maken van zaken als circulariteit, klimaatadaptatie, elektrisch rijden en de deeleconomie. Wij zijn ons ervan bewust dat het duurzamer moet Ʃn kan. Wij houden dan ook van Echt Duurzaam Doen. Dat betekent dat we zelf het goede voorbeeld geven en doorpakken.

Werken bij Spaarnelanden betekent werken bij een mensgericht bedrijf met een informele en persoonlijke sfeer. Ontwikkeling van medewerkers staat bij ons centraal. Door opleiding en training kan iedereen zich bij Spaarnelanden verder ontwikkelen. We hebben als organisatie oog voor sociale participatie en bieden ook arbeidskansen voor mensen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. 

Heb jij een servicegerichte instelling, lever jij graag kwaliteit, ben jij maatschappelijk betrokken en vind jij het een uitdaging om vanuit je vakgebied bij te dragen aan de thema’s waar wij mee bezig zijn? Dan pas jij bij ons!

Binnen Spaarnelanden is een vacature ontstaan voor de functie van:

Planner (40 uur per week)

 

Jouw werkzaamheden

Als planner ben je verantwoordelijk voor de inzet van materieel en personeel en houd je hierbij rekening met de (wettelijke) regelgeving en interne procedures. Daarnaast stel je dag- en maandplanningen op van de te verrichten werkzaamheden. Hierbij zorg je voor een zo efficiĆ«nt mogelijke inroostering, waarbij rekening wordt gehouden met de wensen en belangen van medewerkers, klanten en andere betrokkenen.
Ook signaleer je knelpunten binnen de operationele processen en draagt verbetervoorstellen aan over de werkwijzen en procedures. Je coƶrdineert verschillende projecten en handelt spoedmeldingen af.

Wat breng je mee?

  • Je hebt aantoonbare werkervaring en bent klant- en resultaatgericht. Je werkt nauwkeurig en bent in staat om structuur aan te brengen en bezit uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Je bent een echte aanpakker, proactief en flexibel. Verder ben je stressbestendig, sta je stevig in je schoenen en heb je het vermogen om je in te leven in anderen;
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau en kennis van o.a. MS Office, Ultimo en Pieterbas;
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B.

Wij bieden:

  • Een leuke en veelzijdige baan bij een sociaal-maatschappelijk bedrijf met 290 medewerkers;
  • Veel opleidingsmogelijkheden op maat;
  • 27,5 vakantiedagen;
  • Reiskostenvergoeding volgens bedrijfsregeling;
  • Tegemoetkoming in de kosten voor je sportabonnement;
  • Korting op verzekeringen;
  • Een collectieve ziektekostenverzekering;
  • Fiscaal voordelig fietsplan;
  • Gunstige verlofregelingen, zoals 5 weken betaald geboorteverlof voor vaders;
  • Aantrekkelijke regeling voor de Private Lease van een elektrische auto;
  • Een mooi salaris van minimaal € 2.542,-- tot € 3.503,-- bruto per maand op basis van 40 uur per week, afhankelijk van leeftijd en ervaring. Het salaris is exclusief een Persoonlijk Arbeidsvoorwaarden Budget van 14,94%, bijvoorbeeld te besteden aan vakantie, extra verlof of sparen voor een grote uitgave.

De sollicitatieprocedure 

Ben je enthousiast geworden? Voldoe je aan de bovengenoemde kwalificaties? Stuur dan je schriftelijke motivatie en CV naar sollicitaties@spaarnelanden.nl. Heb je nog inhoudelijke vragen over de functie, neem dan contact op met SRM bereikbaar op 023-7517230.

* Verplicht veld