Medewerker Front Office

Datum: 30 december 2019

Medewerker Front Office (16-20 uur p/w)


Bij Spaarnelanden staat het belang van de leefomgeving áltijd voorop. Ons takenpakket is divers en heeft betrekking op alles wat een moderne stad nodig heeft: van grondstoffeninzameling tot integraal groenbeheer en van slim parkeermanagement tot duurzame mobiliteit. De ontwikkelingen van morgen bepalen onze weg naar de toekomst en dat betekent dat wij werk willen maken van zaken als circulariteit, klimaatadaptatie, elektrisch rijden en de deeleconomie. Wij zijn ons ervan bewust dat het duurzamer moet én kan. Wij houden dan ook van Echt Duurzaam Doen. Dat betekent dat we zelf het goede voorbeeld geven en doorpakken.

Werken bij Spaarnelanden betekent werken bij een mensgericht bedrijf met een informele en persoonlijke sfeer. Ontwikkeling van medewerkers staat bij ons centraal. Door opleiding en training kan iedereen zich bij Spaarnelanden verder ontwikkelen. We hebben als organisatie oog voor sociale participatie en bieden ook arbeidskansen voor mensen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. 

Heb jij een servicegerichte instelling, lever jij graag kwaliteit, ben jij maatschappelijk betrokken en vind jij het een uitdaging om vanuit je vakgebied bij te dragen aan de thema’s waar wij mee bezig zijn? Dan pas jij bij ons!


Binnen de afdeling Klant & Innovatie is een vacature ontstaan voor de functie van:

Medewerker Front Office (16-20 uur p/w) 

 

Wat ga je doen?

Als medewerker Front Office ben jij het visitekaartje van onze organisatie en het eerste contact voor de burger. Je verstrekt informatie aan interne en externe klanten en burgers en beantwoordt de vragen die zij hebben. Je bent verantwoordelijk voor het registreren en afhandelen van vragen, meldingen en klachten via telefoon, e-mail, social media of aan de balie. Als medewerker Front Office los jij zelfstandig vragen en klachten op. Daarnaast behoort het juist, volledig en tijdig uitvoeren van administratieve werkzaamheden tot jouw takenpakket. Ook draag jij je steentje bij aan de klanttevredenheid van onze organisatie. 

Wat breng je mee?

Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in een servicegerichte omgeving, je bent gemotiveerd, sociaal en je weet van aanpakken. Je bent communicatief sterk, flexibel en leergierig. Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Je bent resultaatgericht, toont initiatief, hebt een goed inlevingsvermogen en je houdt je hoofd koel in stressvolle situaties. Daarnaast heb je een goede kennis van MS Office. Je hebt affiniteit met werken met meerdere complexe systemen. Je beschikt over een relevante MBO-opleiding aangevuld met vakgerichte trainingen en cursussen. 

Wij bieden:

•    Een leuke en veelzijdige baan
•    Veel opleidingsmogelijkheden op maat
•    Minimaal 27,5 vakantiedagen
•    Reiskostenvergoeding volgens bedrijfsregeling
•    Tegemoetkoming in de kosten voor je sportabonnement
•    Korting op verzekeringen 
•    Een collectieve ziektekostenverzekering
•    Aantrekkelijke fietsregeling 
•    Gunstige verlofregelingen, zoals 4 weken betaald geboorteverlof voor vaders
•    Een mooi salaris, 8% vakantiegeld en eindejaarsuitkering.

Sollicitatieprocedure

Ben je enthousiast? Voldoe je aan de genoemde kwalificaties? Maak je belangstelling dan kenbaar bij afdeling SRM. Stuur je schriftelijke motivatie en CV naar sollicitaties@spaarnelanden.nl. Dit kan tot en met 12 januari 2020. Heb je nog inhoudelijke vragen over de functie, dan kun je contact opnemen met Lisette Schafer, Teamleider Klantenservice bereikbaar op telefoonnummer 06-303 43 936. De functie wordt gelijktijdig in- en extern uitgezet. 
 

 

* Verplicht veld