Centralist Parkeerservice

Datum: 19 mei 2021

Ben jij op zoek naar een klantgerichte, zelfstandige baan in de dynamische wereld van Parkeerservice? Solliciteer dan op deze baan!

Bij Spaarnelanden staat het belang van de leefomgeving áltijd voorop. Ons takenpakket is divers en heeft betrekking op alles dat een moderne stad nodig heeft: van grondstoffeninzameling tot integraal groenbeheer en van slim parkeermanagement tot duurzame mobiliteit. De ontwikkelingen van morgen bepalen onze weg naar de toekomst en dat betekent dat wij werk willen maken van zaken als circulariteit, klimaatadaptatie, elektrisch rijden en de deeleconomie. Wij zijn ons ervan bewust dat het duurzamer moet én kan. Wij houden dan ook van Echt Duurzaam Doen. Dat betekent dat we zelf het goede voorbeeld geven en doorpakken.

Werken bij Spaarnelanden betekent werken bij een mensgericht bedrijf met een informele en persoonlijke sfeer. Ontwikkeling van medewerkers staat bij ons centraal. Door opleiding en training kan iedereen zich bij Spaarnelanden verder ontwikkelen. We hebben als organisatie oog voor sociale participatie en bieden ook arbeidskansen voor mensen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. 

Heb jij een servicegerichte instelling, lever jij graag kwaliteit, ben jij maatschappelijk betrokken en vind jij het een uitdaging om vanuit je vakgebied bij te dragen aan de thema’s waar wij mee bezig zijn? Dan pas jij bij ons!

Binnen Spaarnelanden is een vacature ontstaan voor de functie van:

Centralist Parkeerservice (40 uur per week)


Hoe kan je dag eruitzien (of wat ga je doen?) 

Als centralist help je onze klanten op afstand de diverse parkeervoorzieningen in en acteer je pro-actief op eventuele onregelmatigheden vanuit een centrale bedieningsruimte met behulp van bedienterminals, intercom en cameratoezicht. Je bent het aanspreekpunt voor bezoekers, klanten en derden. Deze centrale is 7 dagen in de week, 24 uur per dag operationeel. Je werkt in een rooster en op onregelmatige tijden. De werkzaamheden worden verricht conform vastgestelde protocollen.

Jouw werkzaamheden: 

  • Meldingen van klanten via intercom en mail aannemen, verwerken en afhandelen.
  • Het bedienen van diverse systemen, waaronder de toegangscontrole (slagbomen, speedgates, betaalautomaten), intercom, camera’s, binnenstadsafsluiting en andere te koppelen systemen en het controleren op het goed functioneren van de installaties.
  • Rapporteren van afwijkingen en bijzonderheden in een digitaal logboek.
  • Signaleren van storingen en calamiteiten in de parkeervoorzieningen en het ondernemen van de benodigde opvolging conform werkinstructies.
  • Het verwerken en het aanmaken van diverse producten, zoals abonnementaanvragen en opzeggingen, week- en maandkaarten en registratie van klantgegevens.

Wat breng je mee?

Je bent klantgericht ingesteld. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel verbaal als schriftelijk. Daarnaast toon je integriteit en eerlijkheid in het contact en maakt heldere afspraken over service, kwaliteit en levering samen met je collega’s. Je handelt gericht op het voorkomen van fouten en zorgt ervoor dat werkzaamheden op geordende en nauwkeurige wijze worden uitgevoerd. Je bent in staat informatie nauwkeurig en accuraat te verwerken.

 
Functie-eisen:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Een heldere en vriendelijke telefoonstem
  • Aantoonbare werkervaring met klantcontact binnen een dienstverlenende functie
  • Affiniteit met IT

 Wij bieden

  • Een leuke en veelzijdige baan bij een sociaal-maatschappelijk bedrijf met 290 medewerkers
  • Veel opleidingsmogelijkheden op maat
  • 27,5 vakantiedagen
  • Reiskostenvergoeding volgens bedrijfsregeling
  • Tegemoetkoming in de kosten voor je sportabonnement
  • Korting op verzekeringen
  • Een collectieve ziektekostenverzekering
  • Fiscaal voordelig fietsplan
  • Gunstige verlofregelingen, zoals 4 weken betaald geboorteverlof voor vaders
  • Aantrekkelijke regeling voor de Private Lease van een elektrische auto
  • Een mooi salaris van minimaal €2.262,-- tot € 2.866,-- bruto per maand op basis van 40 uur per week, afhankelijk van leeftijd en ervaring. Het salaris is exclusief een Persoonlijk Arbeidsvoorwaarden Budget van 14,8%, bijvoorbeeld te besteden aan vakantie, extra verlof of sparen voor een grote uitgave.

De sollicitatieprocedure

Ben je enthousiast geworden? Voldoe je aan de bovengenoemde kwalificaties? Stuur dan je schriftelijke motivatie en CV tot en met vrijdag 4 juni 2021 naar sollicitaties@spaarnelanden.nl. Heb je nog inhoudelijke vragen over de functie, neem dan contact op met Leonie Wilmink bereikbaar op 023-7517200.

* Verplicht veld